Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti Dastra spol.s.r.o. a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov od zakúpenia tovaru.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

* preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru  alebo počas jeho používania

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • vady tovaru vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia
  • mechanické poškodenie výrobku
  • vady spôsobené nesprávnym používaním alebo nadmerným zaťažovaním, nesprávnym  skladovaním, nedovoleným zásahom alebo zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar.

Postup pri reklamácii

Ak zistíte na tovare závadu nepoužívajte ho ďalej. Reklamáciu nahláste na mail info@dastra.sk, s priložením vyplneného „Reklamačného protokolu“.  Na tento účel môžete použiť vzorový formulár, ktorý  nájdete nižšie (ak môžete pripojte obrázky na lepšie určenie závady). Reklamácia bude posúdená do 3 pracovných dní. Odpoveď na reklamáciu bude potvrdená mailom alebo telefonicky.

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný zaslať spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku za vyššie uvedených podmienok na adresu predávajúceho DASTRA spol.s.r.o.  OC PLUS, Holubyho 28  902 01  Pezinok

Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci na svoje náklady.  Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie
Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.  Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy, do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru)

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:

………………………………………………………………………………………………………………………

Dátum objednávky:…………………………………………………………………………………………………

Dátum prijatia tovaru:……………………………………………………………………………………………….

Číslo objednávky:……………………………………………………………………………………………………

Meno a priezvisko:…………………………………………………………………………………………………..

Adresa:………………………………………………………………………………………………………………

Telefón:………………………………………………………………………………………………………………

Bankový účet IBAN (v prípade vrátenia peňazí):……………………………………………………………………

Tovar vráťte na adresu:  DASTRA spol.s.r.o.,  OC PLUS,  Holubyho 28,  902 01  Pezinok

Dátum a podpis:

                                                                     REKLAMAČNÝ PROTOKOL

Meno a priezvisko: ……………………………………………………………………………………………….

Adresa  (e-mail): ………………………………………………………………………………………………….

Telefón: ……………………………………………………………………………………………………………

Číslo objednávky / faktúry………………………………………………………………………………………..

Dátum prijatia tovaru: …………………………………………………………………………………………….

Názov a kód tovaru:……………………………………………………………………………………………….

Dôvod reklamácie: ………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

Bankový účet IBAN(v prípade vrátenie peňazí) : ………………………………………………………………..

Tovar zašlite na adresu:   DASTRA spol.s.r.o.,  OC PLUS,  Holubyho 28,  902 01  Pezinok

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Dátum a podpis: