Reklamácie tovaru sú riešené v súlade s platným právnym poriadkom.

Na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu www.dastrashop.sk sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Kupujúci je povinný si tovar skontrolovať ihneď po jeho obdržaní a prípadné zistené chyby oznámiť predávajúcemu e-mailom na adresu info@dastrashop.sk, alebo písomne na adresu Obchodníka. Za chyby vzniknuté prepravcom neručíme.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

– preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru  alebo počas jeho používania

Reklamácia sa nevzťahuje na:

– vady tovaru  vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia, mechanické poškodenie výrobku, vady  spôsobené nesprávnym používaním alebo nadmerným zaťažovaním, nesprávnym skladovaním, nedovoleným zásahom alebo zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar.

Postup pri reklamácii

Ak zistíte na tovare závadu  nepoužívajte ho ďalej. Reklamáciu nahláste na mail info@dastrashop.sk, s priložením vyplneného „Reklamačného protokolu“.  Na tento účel môžete použiť vzorový formulár, ktorý  nájdete nižšie alebo v sekcii NA STIAHNUTIE (ak môžete pripojte obrázky na lepšie určenie závady). Reklamácia bude posúdená do 3 pracovných dní. Odpoveď na reklamáciu bude potvrdená mailom alebo telefonicky.

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný zaslať spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku za vyššie uvedených podmienok na adresu predávajúceho DASTRA spol.s.r.o.  OC PLUS, Holubyho 28  902 01  Pezinok .
Náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci na svoje náklady. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Náklady spojené s reklamáciou (oprava) hradí predávajúci iba v prípade, ak je oprávnená.

Doba vybavenia reklamácie
Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.  Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.

Oznámenie o možnosti alternatívneho riešenia sporu medzi e-shopom a spotrebiteľom

Oznámenie o možnosti alternatívneho riešenia sporu medzi e-shopom a spotrebiteľom.
V prípade, že kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, nebol spokojný s vybavením svojej reklamácie predávajúcim alebo ak sa spotrebiteľ obrátil na obchodníka so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu.

Ak obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“) právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu. Návrh na začatie sa podáva príslušnému subjektu v zmysle § 3 Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov (v tomto prípade Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk)).

Záverečné ustanovenia

Obchodník si vyhradzuje právo tieto Obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť. Túto zmenu a jej účinnosť Obchodník vyhlási vhodným spôsobom na internetovej stránke.